Stimati clienti, pentru comenzile plasate in perioada 17.12.2024-10.01.2025 cu produse care sunt marcate cu disponibilitate "in stoc furnizor", expedierea acestora se va face incepand cu 15.01.2025. Pentru produsele marcate cu statusul "in stoc", expedierea se va face in regim normal. Multumim pentru intelegere!

Totul despre utilizarea magazinului online

Cum sa procedati atunci cand cumparati in magazinul electronic:
1. Selectarea produselor

Bunurile de pe site-ul nostru sunt clasificate in patru mari categorii, care constau in alte subcategorii si grupe in functie de tipurile de produse. Fiecare produs are o fotografie si este descris mai detaliat pentru a oferi clientului cat mai multe informatii despre caracteristicile si functiile bunurilor.

Puteti gasi produsul dorit in magazinul electronic prin parcurgerea meniului - facand clic pe fiecare categorie, sau folosind bara de cautare din partea de sus a paginii, unde introduceti numele produsului.

Daca va decideti intre mai multe produse, puteti adauga produsul selectat la instrumentul de comparatie. Acesta se afla in coltul din dreapta sus al paginii sau puteti face pur si simplu clic pe "Add to Compare" (Adauga la comparatie) langa produsul selectat. In instrumentul de comparatie, puteti evalua produsele in functie de diversi parametri si, in final, puteti decide asupra celui care vi se potriveste cel mai bine.

Va rugam sa retineti: Atunci cand adaugati in cosul de cumparaturi produse care nu sunt in stoc in prezent, sistemul va va notifica cea mai apropiata disponibilitate a produsului. Daca doriti totusi sa adaugati produsele in cos si sa le comandati, trebuie sa prevedeti un termen de livrare mai lung. Daca nu sunteti sigur, va rugam sa consultati linia noastra telefonica, care se gaseste in sectiunea Contacte.

 

2. Comandarea marfurilor

Plasati produsul dorit in cosul de cumparaturi. Apoi puteti reveni la cumparaturi pentru mai multe articole sau puteti face clic pe pictograma cosului de cumparaturi din coltul din dreapta sus. In Cosul de cumparaturi puteti edita comanda - puteti elimina articole din cos sau modifica cantitatea.

In urmatoarea etapa a comenzii puteti alege metoda de expediere si de plata. Daca faceti cumparaturi la noi pentru prima data, puteti continua ca si client neinregistrat Daca sunteti deja un client inregistrat, trebuie doar sa va conectati la contul dvs.

Ultimul pas pentru finalizarea comenzii dvs. este confirmarea si trimiterea acesteia.

 

3. Dupa ce ati plasat comanda dvs.

Dupa ce ati trimis comanda, veti primi o confirmare de acceptare a comenzii in sistemul nostru in cateva minute la adresa de e-mail pe care ati introdus-o.

 

4. Livrarea bunurilor

Bunurile comandate, daca le avem in prezent in stoc, vor ajunge in termen de 5-6 zile lucratoare. Aveti mai multe optiuni cu privire la modul in care va vom livra comanda:

Colectarea personala la depozitul nostru din Localitatea Sag, judetul Timis (telefon: +40755-732.766), orele de program sunt de luni pana vineri: 9:00-17:00.
Season Core Sport SRL
DJ 593 km 3+800 Ferma 9, poziția G
Sag, Timis

Transport se va efectua doar prin curier rapid (GLS, Cargus, Sameday sau FanCourier)
Transportul este gratuit pentru valori mai mari de 500 lei, in limita a 10 kg.

 

5. Receptionarea expedierii

Va rugam sa verificati starea coletului atunci cand il primiti. In cazul in care exista suspiciuni de deteriorare a ambalajului si a continutului coletului, daca decideti sa acceptati coletul, aveti dreptul de a consemna constatarile in raportul de livrare catre transportator sau de a despacheta si inspecta coletul in prezenta soferului. Daca refuzati sa acceptati coletul din cauza deteriorarii, consemnati din nou motivul deciziei dumneavoastra in nota de livrare. Daca ii confirmati soferului ca ati primit un transport fara defecte, nu puteti face ulterior o reclamatie pe aceasta baza.

Daca ati primit alte bunuri decat cele comandate, va rugam sa urmati instructiunile din sectiunea Reclamatii.

 

6. Plata marfurilor

Puteti plati bunurile in mai multe moduri. Daca ridicati bunurile de la depozitul din localitatea Sag, puteti achita doar prin transfer bancar. Daca ati ales livrarea prin curier, aveti urmatoarele optiuni de plata:

Transfer bancar - dupa ce ati finalizat comanda, va vom trimite o factura proforma sau fiscala si, dupa ce avem confirmarea platii, vom expedia bunurile.
Plata cu cardul de credit - plata se face online, folosind un gateway de plata, iar noi expediem bunurile dupa ce avem confirmarea. Acceptam plata prin Visa, Electron, Master Card, Maestro.
Plata la livrare - dupa ce am primit si confirmat comanda, vom expedia bunurile, iar dvs. veti plati pentru ele la ridicare.
 

Fiecare comanda este trimisa impreuna cu o factura fiscala, care serveste, de asemenea, drept document in cazul unei reclamatii, al unei returnari sau al unui schimb de bunuri. Bunurile raman in proprietatea operatorului pana la plata integrala.